break and then couple balek . haha GILAA :D

heyss guys :) dah lame tak update blog . haha . mlas sebenar nyer . harini tetibe rajen plakk , lgpon ade citer HOT niyy . aha nak tahu tak . hm one day yg menyakitkan hati aku ialah aku mnx break ng bf aku cbb aku dahhh takk TAHAN ng maki hamun dea . finee lhaa kalo aku niy selalu saket kan haty dea . tapi takpaya lhaa nak maki sume .BABI ,PUKIMAK . SIAL . BODOH .BETINE SIAL . PEGY MAMPOS . PEGY DAMN (!). waooo ! niy sume mcet yg dea hanta kat akuu . best siakkk bace mcet ni .nakk menangis bole :( hmm gf mane yg tak saket haty kan bf dea hanta mcm gini . egad aku niy mbe dea kea . egad aku ni tade perasaaan keaa weyhh . aku rase aku takpena maki kau NAZIRUL NAFIS .cbb aku sayang kat kau . aku tak snngup nak maki kau balekk . tapi kauu jehhh . selalu ekutkan haty . cover aa ckit . mcm ni kea care kau sayang aku . err =.= redhaaa jelahhhh kann . nak buad cmne . btw dengan hati dan perasaan yg gerammmm gilaa babi . aku tulis mcet niy dgn menitiskan air mate :(

mcet dari aku :nazirul nafis .aku rase kte BREAK jehh ocay.maybe niy yg terbaek utk kte berdue kan .kau pun tak puas hati ng aku kan , aku pun tak tahu ape yg aku da buad ng kau sampai kau cmni . sory buad kau tension .lgpun buad ape aku hadir dlm hidup kau kalau perasaan kau kat aku dah bertukar menjadi BENCI kan . its ocay . kau pegy cari pmpn len . maybe hidup kau lg bahagie kalau tade aku . btol kan . aku ni pun selalu menyusahkan kan kau . bawa sial kan aku . aku tak perfect utk kau . hmm aku buad ni sume pun sbb terpakse .bkn cbb aku ade laky len ocayy . fyi . mase kte coup , aku ade kau sorg jehh . hmm so hope kau terime ni sume .aku terpakse pun cbb kau mesty akan makin terseksa hdup ng aku . aku takna kecewakan kau . aku kan betine sial kan . btw aku sedey taw kau ckp cmtuh . aku takpena maki kau balek cbb aku tak sgup .cbb aku terlalu sayang kann kau. tapi kau takpena pkir perasaan aku . aku ckp byk2 pon . kau tetap takna maafkan aku kan . thanks cbb jage aku selame 2 mnggu .byk kenangan kte bersame kan . suare dan gelak tawe kau tak mgkin aku dapat lupekan .maybe impian aku nak coup ng kau smpai setahun tak tercapai . tape aku redha .hope kau bhagie ng life kau tnpe aku . NAZERUL NAFIS .aku akan egad name ue sampai biler biler . bye .

bapakk aa =.= panjang kan aku hantar mcet kat dea . bape page lhaa kann . haha .dalam mase beberape minit .hanphone aku pon berderinggg . kringggggggg . hoho . OMG ! dea call lhaaa . aduhhhh . nak agkat kea takna nii , agkat jelhaaaa . hmm , dea call aku ponn cbb dea nak mnx maaf . and dea takna break ng aku :( btw akuuu happy gilaaa cbb dea still sayang kat aku . tapi susa utk aku terime dea balek . tak tahu kenape .

dalam pkol 4 pagy . dea call aku gune fone mak dea , haishhhhh =,= ganggu aku tido jehh .aku pon agkat dgn suare yg ngtukk , and then ktorg bebual sume . dea ckp ng aku yg dea takna break ! dea takna lepaskan akuu . hmmm tapi aku susa nak terime dea balekk . maybe cbb aku tak dapat terime ape yg dea da buad kat aku .patuu dea hanta mcet cbb nak pjok aku supaye aku terime dea balek .

mcet pertame dari dea :
penat i kejar u :( ! sampai hati  u buad i cmni ,tengs cgt2 u ,last i ckp I SAYANG U ! lbh dari ape yg i ade :(

mcet kedue dari dea :
u buat i malm ni sedeh menages ,tp kenape i ! knp ,u mmg selfish 


mcet ketige dari dea :
u , i syg u sgt2 ,u tlg i . i mmg x bole khlgn u buat selame nyer . hati i untuk you jeh , tlg u ,i merayu kat u . tlg u . please .


and then . aku dgn rase murah hati menerime dea balekk HAHA :)

mcet keempat dari dea :
thanks iloveyou ! hati n kasih syg i . sume i curahkan kat youu . u jgn maenkan i ehh , i syg you aisha :(

haha romantikkk kan BF :) pandai dea pjok akuu . hmm aku hope aku tak salah buad pilihan . aku nak yg terbaek dari dea . ohh sayangg . iloveyouuuuuu <3