HAPPYYYYYYYYY GILAAAAAAAAAAAA !





hello friends :) harini aku happy gilaaaaa babi tahu ! mesty lha happy . first date ng BF kann :) haha awwww . firstly mase baru sampai tuh . azri ng bieha buad surprise untuk aku . hee terharuuu siakk :D and then azri bagi aku ptong DOMO untuk birthday aku :) hee fav patong aku tuhh ! haha comel gilaa domo tuh :) aku pon malu malu time tuh . haha .patuuu ktorg terus pegy beli tiket movie . perghhh tak cam berjutaa pulak kan org kat movie tuh . dah lha malas nak beratur . err dengan tak tahu nak tguk citer ape .aku teringin gilaa nak tguk citer KARAK . cam best jehh kan . yg si azri ng bieha pon terpakse lha ekut ckp aku . HAHA padan muke korg :P sambil sambil menunggu tuh . aku pon membebel jeh kan . haha abes tuh tak kan nak senyap jehh . err patu dgn cousin aku yg tak sampai2 lagi . die kate nak join ktorg tapi last last hampehhh -.-' bebual gebang betol cousin aku nihhh. lepas beli tiket trus masuk movie . perghhhh mmg tak sabar lha nak berdua-duaan ng azri :) hee gatal . hmm seram jugak lha citer karak tuh . naseb baek ade buah hati akuu ni kat sebelah . hee . lepas abes movie . ktorg pegy makan kat mcd . patu sempat lagi snap2 pic . HAHA . tapi sayang cbb aku ng azri tak bole date lame lame sbb aku kne balek awal .hmm sedih nyaaaaaaaaaa nak lepaskan azri . haishhhh nnty aku balek rumah . mesty asyik terbayang kan muke die jehh . HAHA . tapi biler lagi lha bole jumpe azri . dah lhaa duduk jauhh . patu ni azri nak  g sambung study . huh mmg lagi susah lha kann . errr mesty RINDUUUUUUUUUU GILAAAA kann kannn kannnnn :( :( btw thanks bieha teman aku jumpe azri . and thanks azri bagi special kissing dlm movie tadi and domo comel tuhh. HIHI . aku sayang korang sangat sangat taw !