ILOVEYOU BESTIE :)

heyy buda kecik :) kenape kau comel sangat nihh . jealous tawwww ! haha kalah aku :) kau bestie aku paling aku sayang kan . kite dah mcm kembar right ?  kite rapat dari skola rendah lagi kann . tak sangke weii . hari hari aku berkepit ng kau jehh .kalo org cakap kite les . mmg nak kene penyepak lhaa kan -.-' takpena tguk perempuan rapat kea hah ? huhu tak bosan doe tguk muke kau .cbb hari hari kite gelak mcm org gilaa . haha aku taktahu kenape aku happy gila bile ng kau .tapi aku takna gadoh ng kau dhoe .hmm kau baik sgt ng aku . kau caring gilaa pasal aku . kalo aku ade prob jeh . mesty aku cerite kat kau kan .taktahu lha kalo takde kau . and then kite selalu study same same . kau selalu ajar aku kalo aku tak paham . kite nak study kat luar negare same same kan nnty . hee . aku try belajar rajen rajen ocay . aku takna kecewakan harapan kite :) aku nak kite berjaye same same and kawen same same . haha suami jgn same pulak ! haha .tapi aku janji ng kau . aku tak kan pernah lupekan kau ocay . tapi kalo aku mati keaa . kau jangan nges taw buda kecik . aku tak suke . kau kene jage diri baek baek tawww . jgn nakal nakal . belajar rajen2 .ajal dan maut di tangan tuhan kan .so kalo jadi pape kat aku .kau kene janjie ng aku . yg kau dapat blajar kat luar negare taww nnty. jgn ptus ase . soryy aku tak dapat jage kau . aku soryy jugak kalo aku ade buat salah ng kau . yeaa aku mgaku aku bukan kawan yg tebaik kan . tapi aku cube buad kau gelak .kau jgn lupe memory kite sebelum2 ni taw . and jgn berani lupekan aku ocay . hope kau dapat bestie yg lebih baek dari aku ocay sayang . thanks sgt sgt cbb dah jage aku . buad aku happy . kua ng aku . belajar ng aku . nyanyi ng aku .buat jahat ng aku . haha . sumpah aku takbole lupekan sume tuhh . * kau just bgtaw awal2 . ini wasiat aku utk kauu :) haha
ini text dari kau kan : aishah . iloveu more than all the others . aku harap mmg kau lha true friend aku dunia akhirat . aku soryy klau selame ni aku jahat ng kau . yela aku kan jenis yg lepas skit . aku nak , kite tak gaduh lagi tau . aku nak kite pertahankan relationship kite dkat fb tuu .yela , if sorg cerai . sedih lha yg lg sorg :( haha . fr now kan . kite belajar je rajin2 dho . kite success sesame .kite tnjuk dkt dorg yg kite bole hidup , plus lebih success bila takde dorg .boleh tak syg ?haha cewaahh ayat2 aku pagi buta ni . haha ehh kau nangis ke ? terharu eh ? haha kite tak tggalkan awak lha . lap air mate tuh . haha aishah . ILOVEYOUU BESTIE SYG

HAHA AWWW . TERHARUUUUUU NYAAA AKU BACE !

a bestfriend isn't someone who's just always there for you . its someone who understands you a bit more than you understands yourself .

frienship is like wetting your pants . everyone can see it . but only you feel the true warmth .

as people grow up , they realize it becomes less important to have more friends . and more impartant to have real ones :)

so many memories , so many stupid fights . so many inside jokes  and the craziest nights , everthing crazy that i do always seems to happen when i'm with you friend .

bestfriends are the people in life that make you laugh a little louder , smile a litter brighter and live a little better .

ILOVEYOUUU NURUL RABIHAH !