i love you the way you love me .

hey people of the world .i want to story about someone special in my life .he is my boyfriend. my husband . my superman . my sunshine . my heartbeat and my everything .i love you so much melvin chah soon kay .i love you not for what you are , but for what i am when i am with you . i love you is the best words that came from you . i love you like crazy and i never felt this way to other except you . you're making me love you more and more . you're the only one making me so damn in love .do you know how could i ever fall in love with you ? but i know you the one and you could the first and the last for me .i'm so happy to have you in my life .i love that you can love me no matter what mood i'm in . i love that you keep all the promises you make . i love how you worry about me . i love how you make me so happy . i love everything about you . thanks for showing the meaning of TRUE LOVE :) loves gives life meaning of live .

to melvin :hoy apek , thanks eh terima i jadi gf you even i malay and you chinese . cinta tak kire kaum kan :) hihi .i terharu sangat tahuu . i sayang gilaaa kat you . you dah buad i jatuh cinta kat you . so you jangan buad i benci kat you okay . please lhaa jangan tinggalkan i . i dah penad menangis sbb lelaki :( you dah jnjie kan takna tinggalkan i walau ape pon terjadi kan .i ade you sorang jeh tahu tak . i nak jadi gf yang terbaik untuk you .i hope sangat you bole jage i . buad i happy and hargai i seadanyaa . yang paling penting you jangan curang ng i okay . langkah mayat i dulu baru you bole cari pmpn lain okay . i tahu kite jauh , you stay kl and i stay jb . tapi you kne percaya i and i akan percaya you okay :) you jangan nakal nakal atau nak mengatal ng pmpn lain okay . nanti i jealous . you da tahu kan perangai i cmne . kalo nak tguk i marah . try lhaa mengatal ng pmpn lain . i banyak spy taw haha . so i akan setia ng you kalo you setia ng i . i akan cuba ikut cakap you . i takesa you nak control hidup i sbb i tahu you sayangkan i kan . tapi i takna you ego and pentingkan diri sendiri okay . tapi sumpah i cakap i takna laki lain . i nak jadi org yg membahagiakn you dan sentiase ada dlm hati you . you jangan buad i sedih eh. serious i takna gaduh ng you . i takot kehilangan you .btw thanks jage i yang nakal nih :)

NURAISHAH ECHAA SAYANG SANGAT SANGAT KAT MELVIN CHAH SOON KAY !